Ad
   
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
    • ΣΚΟΠΟΣ
    • ΔΟΜΗ
    • ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ
  • ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΟ
  • ΥΛΙΚΟ
    • ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
  • e-learning
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ Βιβλιογραφια

Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης
  1. Αρχική
  2. Υλικό
  3. Προτεινόμενη Βιβλιογραφία
  • Συλλογικός Τόμος (2023). Πανεπιστημιακή Αγωγή και Διδακτική Μεθοδολογία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Εκδόσεις Δίσιγμα
  • Rizos, I., Kolokotronis, G., & Papanikolaou, A. M. (2023). Investigating the effectiveness of Flipped Classroom model in a Mathematics Education course in Greece. Journal of Mathematics and Science Teacher, 3(1), em021.
  • Kedraka, K., & Rotidi, G. (2017). University Pedagogy: A New Culture Is Emerging in Greek Higher Education. International Journal of Higher Education 6(3), 147-153.
  • Γουγουλάκης, Π., & Οικονόμου, Α. (2014). Πανεπιστημιακή Παιδαγωγική. eκπ@ ιδευτικός κύκλος, 9-48
  • Kedraka, K., & Kaltsidis, C. (2020). Effects of the covid-19 pandemic on university pedagogy: students 'experiences and considerations. European Journal of Education Studies, 7(8).
  • Raikou, N. (2019). Teacher Education at the forefront: Long-term study through the prism of University Pedagogy and Transformative Learning theory. European Journal of Education Studies, 7(8).
  • Clark, L. B. (2018). ). Critical pedagogy in the university: Can a lecture be critical pedagogy?. . Policy Futures in Education, 16(8), 985-999.
  • ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ, Π. (2009). Ο εκπαιδευτής στην εκπαίδευση ενηλίκων . Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, 5(1A), 210-221.
  • Κοντάκος, Α., & Γκόβαρης, Χ. (2011). Εκπαίδευση Ενηλίκων. 3. Διδακτική στην εκπαίδευση ενηλίκων..
  • Σιδερή, Σ. (2020). Εκπαίδευση ενηλίκων: στόχοι και πολιτικές.
  • Πρακτικά Συμποσίου Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής.
  • Αποστολάκη, Ν. (2020). Εκπαίδευση Ενηλίκων με Δυσλεξία.
  • Πασσά, Ε. Ε., & Κουγιουρούκη, Μ. Μ. (2020). Η συμβολή του ρόλου των εκπαιδευτικών στην εφαρμογή των σύγχρονων διδακτικών μεταρρυθμίσεων. Η σημασία της επαγγελματικής τους ανάπτυξης. Παιδαγωγική επιθεώρηση, 70.
  • Τζώτζου, Μ., Πούλου, Μ., Καραλής, Θ., & Υφαντή, Α. (2022) Κριτική αναζήτηση ενός σύγχρονου ‘ολιστικού-μετασχηματιστικού’μοντέλου επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στον 21ο αιώνα. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, 8.
  • Ρακιτζή, Κ., Μπότσογλου, Κ., & Ρουσσάκης, Γ. (2020). Η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης (flipped Classroom) στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: ο λόγος στους φοιτητές. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, 16(1), 132-144.
  • Su, F. (2019). Blended learning pedagogy in higher education. The Encyclopedia of educational innovation.
  • Burke, P. J., & Crozier, G. (2013). Teaching inclusively: Changing pedagogical spaces. Report submitted to the Centre of Excellence for Equity in Higher Education (CEEHE), University of Newcastle, Australia.
  • Khedkar, P. D., & Nair, P. (2016, December). Transformative pedagogy: A paradigm shift in higher education. In Proceedings of Third International Conference on Multidisciplinary Research & Practice (pp. 332-337).
  • aves, M. (2011). The relevance of learning styles for international pedagogy in higher education. Teachers and Teaching, 17(6), 677-691.
  • Lock, J., Kim, B., Koh, K., & Wilcox, G. (2018). Navigating the tensions of innovative assessment and pedagogy in higher education. Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, 9(1), n1
  • Jamieson, P., Dane, J., & Lippman, P. (2005). Moving beyond the classroom: Accommodating the changing pedagogy of higher education. In Refereed forum proceedings of the Australian Association for Institutional Research (pp. 17-23).
  • Cook, M., & Lischer-Katz, Z. (2019). Integrating 3D and virtual reality into research and pedagogy in higher education. IBeyond Reality: Augmented, Virtual, and Mixed Reality in the Library, 69-85.
  • Vereijken, M. W., & van der Rijst, R. M. (2020). Subject matter pedagogy in university teaching: How lecturers use relations between theory and practice. Teaching in Higher Education, 1-14.


Κεντρο Υποστηριξης Διδασκαλιας & Μαθησης

Το Κέντρο Υποστήριξης της Διδασκαλίας και της Μάθησης παρέχει υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης σε κάθε ενδιαφερόμενο για την αναβάθμιση του διδακτικού έργου και την ενημέρωση για τις σύγχρονες τάσεις της πανεπιστημιακής παιδαγωγικής Περισσότερα

Copyrights © 2022 Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
ctl@uth.gr · 24210 74673 · 24210 74677