ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης

Το Κέντρο Υποστήριξης της Διδασκαλίας και Μάθησης (ΓραΔιΜ) του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ιδρύθηκε το 2021 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4009/2011M. Το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας του καθορίζεται στον Κανονισμό του (βλ. ΦΕΚ ίδρυσης 2040, τ. Β, 19-5-2021).

ΦΕΚ ΙΔΡΥΣΗΣ ΓΡΑΔΙΜ Π.Θ.
ΦΕΚ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΙΑΣ ΓΡΑΔΙΜ ΣΕ ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. Π.Θ.
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. Π.Θ.


Άρθρο 51 - Γραφειο Υποστηριξης Διδασκαλιας

Με τον Οργανισμό κάθε ιδρύματος προβλέπεται η σύσταση και λειτουργία ενιαίου ή αυτοτελούς ανά σχολή γραφείου υποστήριξης διδασκαλίας, ιδίως για την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία, καθορίζονται οι αρμοδιότητές του και ρυθμίζονται τα θέματα λειτουργίας του.

Ν. 4009/2011 ΦΕΚ Α195/6.9.2011

Άρθρο 129- Κεντρο υποστηριξης διδασκαλιας και μαθησης

Με απόφαση της Συγκλήτου συνιστάται σε κάθε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Α.Ε.Ι.) Κέντρο υποστήριξης διδασκαλίας και μάθησης με αποστολή την παροχή υπηρεσιών υποστήριξης, ενδυνάμωσης και συνεχούς βελτίωσης των διαδικασιών διδασκαλίας και μάθησης, σύμφωνα με τις σύγχρονες τάσεις της παιδαγωγικής, καθώς και την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία για την ανάπτυξη της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Με όμοια απόφαση εγκρίνεται ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Κέντρου.

Άρθρο 210 - Μοναδα Ψηφιακης Διακυβερνησης

ιγ) η συνεργασία με τους επικεφαλής των διοικητικών, ακαδημαϊκών και ερευνητικών μονάδων, το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης και το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Ιδρύματος, καθώς και με φορείς της Πολιτείας για θέματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες της Μονάδας

Άρθρο 220 - Επιτροπη Ισοτιμης Προσβασης Ατομων με Αναπηρια και ατομων με ειδικες εκπαιδευτικες αναγκες

1. Με απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης συγκροτείται η Επιτροπή Ισότιμης Πρόσβασης ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.). Η Επιτροπή είναι εννεαμελής και αποτελείται από πέντε (5) μέλη Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.), τα οποία προέρχονται, κατά το δυνατόν, από διαφορετικές σχολές του Α.Ε.Ι. και κατά προτίμηση είναι άτομα με αναπηρία ή διαθέτουν σχετική εξειδίκευση ή πείρα σε θέματα ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τον προϊστάμενο της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης, τον προϊστάμενο της τεχνικής υπηρεσίας του Α.Ε.Ι., έναν (1) εκπρόσωπο των φοιτητών, κατά προτίμηση φοιτητή με αναπηρία, και τον επικεφαλής του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του άρθρου 129.

Άρθρο 221 - Επιτροπη Ψηφιακης Διακυβερνησης

1. Με απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης συγκροτείται η Επιτροπή Ψηφιακής Διακυβέρνησης. 4. Κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων της η Επιτροπή συνεργάζεται με τους επικεφαλής των ακαδημαϊκών μονάδων, τους επικεφαλής των προγραμμάτων σπουδών, το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης του Ιδρύματος και το Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ., καθώς και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Πολιτείας.

Άρθρο 424 - Εξουσιοδοτικες διαταξεις Κεφαλαιου ΙΕ’

2. Με απόφαση της Συγκλήτου του Α.Ε.Ι. συνιστάται Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης σύμφωνα με το άρθρο 129.

Άρθρο 461 - Μεταβατικες διαταξεις Κεφαλαιου ΙΕ’

1. Τα Γραφεία Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης που έχουν συσταθεί σύμφωνα με το άρθρο 51 του ν. 4009/2011 (Α’ 179), συνεχίζουν να λειτουργούν ως Κέντρα Υποστήριξης διδασκαλίας και μάθησης του άρθρου 129 του παρόντος.




Ν. 4957. τ. Α, 141/21.7.2022.